Vad bryr jag mig om det?!

Oavsett hur man gör eller beter sig finns det alltid folk som letar fel och det kommer alltid finnas... Därför är det lika bra att bara låta dessa personer vara i sitt egna misslyckande och det gäller oavsett om man är en offentlig person eller ej. Dessa personer vill ha någon som helst reaktion och får dom inte det vad händer då?! Absolut ingenting, haha! Jag som jobbat sedan jag var 17 vet med egen säkerhet att det inte alls är synd om mig för 5 öre och sen om andra nu skulle tro det får dom det! För vem är det som tjänar på det?! Jo jag, haha! Jag behöver vare sig lägga upp kontouppgifter eller min senaste deklaration för att veta att jag har det rätt bra till skillnad från många i min ålder som kanske haft otur påvgen med jobb, hälsa eller vad det kan vara?!

Men en sak är säker är att mig kommer ni aldrig åt och jag tänker inte besvara komentarer som saknar helt grunder för att ens gå igenom någon som helst sanning. Dom som lever på bidrag av olika skäl gör det för att dom inte har något val och det kan vara pga ändrade fmiljeförhållande, hälsa eller brist på jobb vad vet jag?! Men för att gå igenom och kunna få bidrag får man inte ha några besparingar, värde saker som hus eller bil och mn får absolut inte ha någon form av arbete. Ni som vet vad jag pratar om vet med ganska stor sannolikhet att jag aldrig kommer få bidrag oavsett hur jag hade försökt... 1 Jag tjänar min egna pengar, 2 jag äger min bil och 3 jag har ett sparkapital som räcker och blir över. Sen att jag inte investerat i en lägenhet är endast pga att jag inte vet hur mitt liv kommer se ut om bara några månader/år?! Dumt och lägga massa pengar på en lya man ändå ska flytta ut från och sedan behöva sälja, haha! Jag tjänar mer på en hyresrätt än bostadsrätt oavsett om den är dubbelt så dyr eller mer. 7000 - 10 000 är inte super mycket så länge man kan och har ork att jobba för mödan. Men vill man nu tro att jag går på bidrag gör det för jag tjänar bara på det, haha!
1 Hej (::

skriven

En fråga bara, vad tjänar du på att folk tror att du går på bidrag? Post scriptum. Man kan få bidrag fast man äger en bil.

3 Molly Nilsson:

skriven

Hej, jag tjänar inga pengar på att andra tror jag får bidrag utan mer uppmärksamhet och en nyfikenhet av vad som är sant. Enklast att förklara. Sen att man kan få bidrag om man äger en bil hade jag ingen aning om, vilket säger hur dåligt insatt jag är och det är främst för jag aldrig behövt gå den vägen för att klara mig under månader/år :)

2 Hej (:

skriven

En fråga bara, vad tjänar du på att folk tror att du går på bidrag? Post scriptum. Man kan få bidrag fast man äger en bil.