Stolt! 22/10

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Sjlv mår jag som ja förtjänar och blev en låååång natt, haha! Inga detaljer behöver vi gå in direkt heller, haha! När jag kom ca 2-3 timmar försenttill festen var alla mer eller mindre kalas och jag var snabbt påt jag också. Det snapades ena värre än den andra och jag tror till och med jag kom med på bild, haha! En lyckad kväll med andr ord och eftersom folk tydligen behöver bild bevis på alt jag gör kanske det är dags?! Nu när jg fått min nya telefon ger det mig faktiskt inga ursäkter som innan... Ska absolut tänka på detta och skulle jag glömma det vloggar jag lite till och från på min Snap (mollynilson) till er som inte tror på allt jag gör, haha!

Idag blir det jobba och ha ett litet möte. Sen ska jag också ringa en senare ikväll för kommande grej. Inget märkvärdigt mer än lite partyn :) Nu blir det sätta sig till ro och börja jobba. Dessutom har det hänt lite saker sen senast och vad det är mer exakt kommer ni får se :) Jag är så glet glad attvara jag oavsett om ni ser mig som en man eller kvinna, haha! För jag är vare sig det ena eller det andra. Jag är en TS-kvinna och detär jag stolt över!