Tack <3

Det finns så många jag skulle vilja tacka och dom jag tänker på är dom som står mig närmast. Dom som verkligen känner mig och vet vem jag är. Dom som jag kan skratta ihop med och även gråta. Mina närmaste vet vad jag gått igenom och sett vad jag gjort. Dom har stått upp för mig när jag inte orkat och alltid funnit där. Dom har sett nackdelarna av mina socialamedier allt från hot til komentarer... Dom har sett folk som kommit fram för att vara spydiga på min ekostnad och fått se när jagbehövt stå upp för mig själv... Dom ser igenom mig och kan mig till 110%. Dom vet när jag biter ihop och när jag bemött motgångar och tvärtom också förstås. Dom gläds över den fantastiska möjlighet jag fått och alla intervjuer jag fått genomföra.

 
 

Dom har träffat killar jag dejtat och fått godkänna dom. Dom vet vad för srots kille jag behöver och vad jag söker. Ibland är vi överens och ibland inte alls, precis som detska vra, haha! Jag skulle inte vilja leva mitt liv utan dessa fantastiska människor. Tack vare att dom är mer neutrala gör det att jag håller ig på marken och inte blåser iväg, haha! Ett stort tack till er som funnits med från början till att hoppa in allt eftersom. Utan er hade detta ldrig varit möjligt och jag kommer finns för er när det behövs <3