Äntligen fredag! 22/9

Go morgon alla bloggläsare, sorry för dålig uppdatering igår eller mer att ni inte fick en i slutet men hade dels lite annat för mig samt att jag råkade somna, haha! Usch varit helt död hela veckan som var och bara längtat till helgen. Hade mesta dels av dagen upptagen med lite jobb och nu är det äntligen fredag! Blir sitta uppe en liten stund mes ett glas vitt och bara njuta. Trodde för någon dag sen att jag aldrig skulle palla mig igenom veckan men det gjorde jag!

 

Min tanke är att gymmet ska bli aktuellt i veckan som kommer och verkligen försöka gå dagar jag faktiskt kan. Ibland undrar jag hur jag orkade sist men andra sidan hade jag mer ork då än nu! Vill verkligen få bukt på allt och nu blir det göra sig iordning. För en ny dag och så hörs vi mer sen igen, puss på er!