Äntligen Fredag! 29/9

Go morgon alla bloggläsare, idag är det äntligen fredag och riktigt skönt! Dagarna har gått så snabbt och dessutom har jag lyckats ta mig till gymmet alla dagar, hur bra?! Verkligen super och känner mig så riktigt taggad för helgen! Vart vi ska är fortfarande oklart men att det kommer bli riktigt lyckat är jag utan tvekan säker på! Ska även försöka boka tid för naglarna också, tappat alla utom 2 på högerhanden... Men vet knappt vad jag ska göra denna gången?!
 
Åh idag känns det som inget kan gå fel! Ska sitta med lite jobb i slutet av dagen och därpå ledig! Verkligen varit en tuff vecka och nu är den äntligen över! Senare idag eller imorgon ska jag hämta ut ett paket som kommit, samt boka in en dag nu i helgen då vi enbart ska plåta massa bilder för kommande inlägg! Jag har lärt mig att det bästa är att göra allt på en och samma gång mer eller mindre. Jag lär säkert frysa halvt ihjäl men det gåendet vara värt! Nu blir det jobb och så hörs vi mer sen igen, puss på er!