Bara tragiskt!

Det senaste har det varit massa drama på diverse sociala medier och alla klandrar alla (dom som är involverade), vilket är bara tragiskt att se... Jag tänker inte nämna namn även om det är självklart vem/vilka jag syftar på. Men jag vet som många andra att allt kan inte vara guld och gröna skogar och man har 2 val. Antingen väljer ignorera problemet och låter det ebba ut eller ger man sig in i striden och gör det hela ännu värre... Jag väljer tex väljer att avfölja personer som inte kan bete sig vuxet och använder sina följare som vapen, det är bara patetiskt.

Det finns också skäl till att saker händer, jag som jag tidigare berättat valde boätta mig på 8 våningen av den enkla anledning att jag ville ha mitt hem för mig själv. Det är som jag sagt tidigare om man bosätter sig längst ner får man mer eller mindre skylla sig själv eftersom det är som att skjuta sig själv i foten från dagen man skriver på kontraktet. Givetvis ska man inte behöva skaffa garage för undvika saker blir förstörda. Men om det är en möjlighet kanske det man skulle tänkt på och speciellt om man är en offentlig person. Jag tycker det är tråkigt att det är som det gör och där av att jag väljer avfölja personer som bara tramsar, det är som många nadra säger att dessa personer förstör bara för sig själva när allt kommer omkring, synd att personerna inte förstår det...