Blivit inspererad! 11/9

Go förmiddag alla bloggläsare, tog en lite sovmorgon men är nu uppe och ska börja fixa mig lite smått för att sedan träffa en kompis på stan! Vet att podden inte kom upp som tänkt men eventuellt hinner den det innan veckan är slut eller blir det på söndag! Eftersom jag måste börja komma igång med mitt Youtubande kommer jag behöva kanske prioritera kommande avsnitt i andra hand så bloggen och videos sköter sig som det ska, hoppas ni förstår! :)

Det som sker idag är också att jag ska handla lite och kanske kolla lite kläder. Behöver också köpa lite kläder då nästan allt är smutsigt, haha! Som ni vet brukar jag alltid ha tillgång till kläder men nu när bloggen inte varit 100% fokus på har det blivit lite ont om kläder, haha! Skämt och sido, men hoppas på att allt ska rulla nu och ska faktiskt göra iordning 1-2 stora svarta säckar med kläder till välgörenhet.  En av mina högsta drömmar är faktiskt att göra ett stort projekt (event) för just utsatt människor. Mina föräldrar har verkligen inspererat mig med deras olika projekt dom deltagit i! Nu måste jag röja lite här innan jag ska dra mig bloggar mer sen igen, puss på er!