Då kissar jag på mig!

Hej på er, det känns som hela min livsglädje är borta... Okej så allvarligt kanske det inte är utan är mest trött! Dessutom finns det dom som känner så 24/7 vilket man kanske ska ta lite hänsyn till?! Iaf helt död efter dagen och längtar redan till helgen, haha! Men se det positivast det är bara 3 dagar kvar och det får mig iaf att le lite åt det hela, haha!


Nu blir det mys framför paddan och bara koppla av, verkligen behövligt! Ska glo lite på Netflix och har ni bra film tips tar jag gärna dom utom skräck för då kommer jag inte kunna sova, haha! Asså jag är helt seriös! Jag kan bara kolla på Harry Potter 1 och 2. Dom andra måste jag se idagsljus eller ihop med någon och det är enbart om jag skulle få mardrömmar, haha! Helt sjukt jag vet, men typ där går min gräns, haha! Tror det var 3:an jag råkade kissa på mig sist jag såg den en kväll och vakna av att det var vått i sängen, haha! Aja har ni får tips om inte allt för läskiga filmer och nu vet ni på ett ungefär vad jag klarar av, haha! Natti <3