Detta får inte komma ut!

I helgen som var blev det utgång och vad ska man säga, den blev inte långt från det vi kanske tänkte... MEN den blev ändå riktigt bra! Eftersom jag hade 0 insperation att gå ut tvingade jag mig tillslut iväg och när vi befann oss på krogen insåg vi ganska snart att dansgolvet var ganska glest och folket var på tok för nyktra, haha! Ganska sorgligt och vi var också endel av dem... Men vi dansade glatt på dansgolvet och den ena killen kom fram efter den andra och ett tag hade vi sällskap med 2 riktigt långa personer som verkligen tuppde sig framför oss, haha! Man bara "Öh vad håller ni på med?!" Därpå kom en hel del andra som sakta vaktade kring oss och vad ska man säga mer än att vi hade en riktgit härlig kväll trots att vi var nyktra mer eller mindre, haha!

Sen hände en sak jag INTE ta med här för om detta skulle komma ut skulle jag DÖ! Asså vi snackar stor hemlighet som kan överlägga hela min karriär och det vill jag inte bjuda på, haha! Vet inte riktigt hur jag lyckas men nästan alltid när jag festar spårar det alltid och jag vet inte vad som är värst att jag faktiskt visste vad jag höll på med eller att jag vr nykter, haha! Det ni kan få veta är att det handlar om en toa och 2 personer, mer än så tänker jag inte dela med mig om av, haha! Men kort en lyckad utgång med lite för mycket konstigheter, haha!