Detta gjorde min dag!

Hej på er, står nu på gymmet och tränar lite. Tänkte att jag skulle hoppa detta men gjorde en spontanare och gick ändå! Känns hitills väldigt bra och verkligen laddad för att därpå köpa mig en sallad. Haft ganska flyt på min dag och allt mesta dels har gått som önskat. Fick även att mitt paket har kommit tidigare idag, så skönt! Eftersom jag vet vad jag beställt längtar jag massor till detta! Kommer bli så bra och verkligen super taggad!

 

Såg att jag fått 2 lite komiska kommentarer, den ena är mer tragisk än den andra... Att kolla källor eller fakta är uppenbarligen inget folk gör?! Tänkte svara mer konkret i ett inlägg till dem eller låta det blåst över. Jag har inget emot folk som går på socialbidrag om dom verkligen måste pga sjukdom eller brist på jobb vad vet jag?! Men att bara gå hemma och fejka är jag inget jag tycker synd om. Hur som, för att gå på bidrag måste man uppfylla lite kriterier som inte äga tillgångar, samt att dom går igenom ens ekonomi. Både det ekonomiska  och tillgångar skulle jag faila på. Bilen står på mig och jag tjänar mer än det man bör göra för att få bidrag... Seriöst tröga människor finns överallt, haha! Men detta är ett typiskt beteende för avundsjuka mot oss offentliga och kända personer. Btw tror du själv att en med bidrag får kolla på lägenheter för 7000-10 000?! Uppenbarligen, aja fick mig ett gott skratt iaf, haha! Allt för mig idag, nu ska ja svettas vidare, bloggar mer imorgon igen, natti!

1 Verkligheten :

skriven

Herregud, det här är ju riktigt roligt ! Så du påstår alltså att du "tjänar mer än dom flesta andra i din ålder" , då undrar vi lite försynt , hur mycket tjänar du ? Och vad anser du att snittlönen är hos arbetstagare i din egen ålder ?

Det finns folk som har det bra ställt, jodå men du är absolut INTE en av dom, det är absolut inget fel med framgång, men att försöka framstå som något man absolut inte är ( förmögen och kvinna i detta fall ) blir lite smått patetiskt.
Om inte annat kan du väl lägga upp några bilder på kontoutdrag så att du kan visa alla hur välbärgad du är ? ( Och jaa du kan självklart stryka över dina kontouppgifter såklart, det enda som behöver synas är ju summan du innehar / tjänar varje månad och att ditt namn finns med ) Så kan du ju inte skylla på att du inte vill visa dina kontouppgifter. :) :) :)

Nåväl, vi ska inte göra narr av dig mer, du har det tufft som det redan är ! Du är väl för upptagen med att leva Hollywood och bränna dina förmögenheter på enstaka Instagram-middagar och en hyresrätt ( dom flesta i din ålder har bostadsrätt FYI ) Må väl och spendera lugnt bloggdrottningen ! :)

3 Overkligheten:

skriven

Lär dig stava och skriva korrekta meningar. Herrugud av mycket särskrivningar och stavfel du gör.
Om du nu är så rik och famous. Varför bor du i en håla och inte i storstaden. Dessutom i en hyresrätt!?!
Varför du har så mycket folk som ogillar dig är för att att man ser igenom dig så himla enkelt. Och vet att du leker något du inte är.
Slappna av och var dig själv bara, mycket skönare för dig själv och mycket mer sympatiskt.

2 Molly Nilsson

skriven

Haha ja man blir så glad över att man har er hater. Jag som trodde ett tag ni hade försvunnit, men icke. Skönt att ha er tillbaka! Jag behöver vare sig visa konto eller liknande, räcker med skatteåterbäringsbeskedet jag fick året som var skulle jag tro ;) Du har fått ett alldeles eget inlägg och efter det kommer jag inte ödsla min dyrbara tid på dig oavsett nu eller sen.

BTW svårt leva Hollywood liv i Sverige eftersom det tillhör 2 olika kontinenter, men det kanske du inte visst, skönt man lärde dig något ;) Den enda som verkar ha svårt med källfakta och verklighet är du, men Jag och mina vänner ska skänka en tanke till dig när vi beställer in vår skumpa inför imorgon, ha det, haha!