Dyrt med hår! 26/9

Go morgon alla bloggläsare, ny dag igen och känns söndagarna passerar så snabbt förbi! Ibland undrar jag vad jag faktiskt gjort under mina dagar, haha! Hade en riktigt trevlig dag igår med bra möten och även klot mig ett nytt tangentbord som jag kunnat ladda! Mitt andra har mer eller mindre gått helt sönder och förman att jag vare sig kunnat jobba hemifrån. Jag är mer eller mindre beroende av mina teknik saker och känner en lättnad över att jag äntligen fixade detta!
 
Övrigt ska jag jobba som alla andra, ny vecka med nya beslut som ska göras och senare blir det hämta ut lite paket! Ska bli så skoj! Dessutom ska jag inom en snar framtid klicka hem nytt löshår! Sjukt egentligen vad det kan kosta om man måste pröjsa allt själv! Förstår att ytterst få personer prioriterat detta... Iaf bloggar mer sen igen, puss på er!