Fick inspiration, tack!

Hej på er alla sötisar, tro det eller ej men fick tycker att sticka till gymmet och här är jag nu, haha! Fick en peppande kommentar igårkväll och tänkte äh jag gör det igen, men nu för jag vet att jag kan, haha! Åh haft en toppen dag och allt verkligen börjat falla på plats, dessutom hann vi kolla lite bilar. Eftersom jag jobbar mer eller mindre 24/7 har kollat bil inte varit högst på listan... Men idag hann vi och BMW står fortfarande på 1:a plats! Inte för andra bilar är sämre utan för jag vill ha en, typ min senaste önskan, haha! Jag är en periodare och lever ofta i nuet. Vill jag något väldigt mycket finns inget annat val än det jag kollat ut, haha!

 

Nu blir det svettas i 30 min sen hemåt. Hela dagen har det känts som jag har massor energi och den känslan är obeskrivlig! När jag kommer hem blir det dejta kudden och ska bli härligt! Vid 04:30 ringer klockan igen och ni som tror jag latar mig kan bara tänka om! Det är oftast den tiden jag går upp, tro det eller ej! Aja allt för mig idag, bloggar mer sen igen, puss på er!

 
 
 
1 Isabell Hedberg:

skriven

Men åh duktiga du! Du anar inte vad du inspirerar mig! :D
Kram finaste du!