För hög hyra?!

Hej på er, hoppas ni mår bra för jag mår bara fint och precis haft ett möte men ett nytt samarbete jag inte kan prata om allt för mycket i nu läget. Dessutom är jag lite smått splittrad hur jag ska gå tillväga... Mitt tangent bord är helt dött mer eller mindre och vägrar ladda... riktigt drygt! Behöver detta om jag ska redigera videostjärna eller andra saker, skulle köpt ett innan batteriet dog men helt glömt av och detta påverkat er dumt nog :/

 

Övrigt har jag precis ätit lite mat och ska inom kort iväg för en liten promenad och med lite tur kanske få sällskap av X. Just nu har jag fått första tjing på en lägenhet nybyggd såklart men en 2:a på nästan 10 000 kanske är lite mycket eller vad tror ni?! Tror dom byggdes året efter jag hade flyttat in på Käpplunda och ligger äckligt centralt, där av hyran. Ska ha lite möten med min revisor och sånt innan jag säger ja. Bloggar mer sen igen, puss på er!