Galen kväll! 17/9

Go kväll alla bloggläsare, förlåt att uppdateringen blev som den blev i helgen, men jag har inte mått jätte bra som ni kanske förstått, haha! Iaf nu mår jag betydligt bättre och blev som sagt en liten utgång i helgen och vad mer ska jag säga än att det ble väldigt för mycket av allt på gott och ont. Som ni förstår i tidigare inlägg så var det ett missfoster som dansade fram och drog mig i håret, man bara?! Men detta har jag nu bestämt att få ett slut på och i fortsättningen bära med mig en kamera där ansiktsbild kommer tas och därpåsätta en hacker på för nu har jag fått nog! Bara för man är offentlig och är känd betyder det inte att almänheten ska få behandla en drottning som mig hur som och jag om någon vågar utan tvekan göra en lansering åt dessa personer där info kommer spridas oavsett om det är okej eller inte! Men lite roligt hade det varit hur arbetsgivare hade mottagit deras beteende?! Inget företag vill ha dålig publicitet och som anställd eller arbetssökande tror jag det kan bli långt från roligt, inte för jag bryr mig, haha!

Men ut över denna händelsen gick allt bra och hade en trevlig kväll och dansade mer eller mindre hela natten, sjukt! Jag vet inte hur mycket jag ska berätta egentligen, men allt jag kan säga är att i slutet blev det GALET, haha! Men nu släpper vi det där och ska sitta med lite inlägg för kommande vecka för att allt ska flyta. Vill verkligen börja blogga som tidigare och leverera, men det är svårt när tiden inte alltid finns, haha! Aja dags att jobba lite innan sovdags, bloggar mer sen igen, puss på er!