Galen utgång!

I helgen som var blev det utgång och vad ska jag säga än att jag var i mitt S om något haha! Vi började med att ta en drink och som alla mina krogenrunder är Rosa pantern ett måste och det var det även denna gången, haha! Vi tjötade lite skit om det som hänt och hade allmänt chill innan vi gick på dansgolvet och vad ska jag säga mer än att vi ÄGDE dansgolvet. Det märktes fort att killarna var inte sena efter och började närma sig. Något jag tycker är riktigt töntigt är killar som ska avvakta innan dom kommer fram, haha! Men kanske är så när man ser en kändis, vad vet jag?! Som

 

Jag tidigare berättat var det ett missfoster som drog i mitt hår och sen försökte börja dansa efter det, man bara glöm, haha! Men bortsett från den händelsen hade vi det galet skoj. Killar med stora plånböcker, behöver jag säga mer, haha!

 

Hur många killar det blev under kvällen vet jag faktiskt inte... Tappade räkningen efter 3 och den sista dansen minns jag om något då jag blev upp slängd i luften jag vet inte hur många gånger, haha! Höll mig på fötterna och vet inte hur många gånger vi smet ifrån honom så kom han helatiden tillbaka, haha! Dessutom fick många av dem gissa ålder på oss och alla vi träffade trodde vi var 20-21, man bara nja, haha! När vi berättade vår ålder trodde ingen på oss fören vi visade leg, galet! Sen ålder på dessa ska vi nog inte gå in på men en sak är säker, ser jag ut som 20-21 har jag hela 5-6 år att leva om med nöje, haha! Det märktes att drottningen av Skaraborg var tillbaks och mitt kändisskap är då inte glömt eller mina skandaler heller, haha!