Hatet leder till kändisskap!

Att driva sociala medier är för och nackdelar som med mycket annat och hatet som finns för oss osm kan tjäna pengar på att bara vara oss själva är något som verkligen STÖR folk... Jag är så van att få blickar och uppmärksamhet att jag sällan märker av det om jag inte har en dålig period/dag dvs, haha! Men det fler borde se är att våra haters som finns hjälper oss att marknadsföra oss och våra märken. Hade det inte varit för alla random människor som tror dom ska sabba min kväll för dom berättar att jag är TS hade jag aldrig varit här. Jag blir faktiskt lite stolt över att folk går och pratar om mig för det bevisar 2 saker

1 jag är fortfarande ett hett ämne på allas läppar.

2 Jag slipperl ansera mig själv och lägga 5000 - 10 000kr på att lansera mig.

Sen kan det givetvis sätta köppar på hjulet men jag skapar ett intresse, sen ett behov och varför gör jag det?! Jo för jag lever inte ett "vanligt" (tråkigt) liv som dom vilketi  sin tur leder att dom ska försöka sabba men hjälper. Hur tror ni jag växt?! Aftonbladet, Expressen, Skövde Nyheter, Skaraborgsbyggden, SR-radio och massor där till är tack vare att något störde ihjäl sig på mig och skulle förstöra min kväll. Men vet ni vad?! Ni gjorde mig bara ännu kändare and bitch det är kanske det enda du någonsin kommer lyckas med i ditt patetiska liv, haha!


Hittade lite bilder jag nässtan glömt, haha! Tror det var precis innan min hormonbehandling och min gamla näsa, haha!

 
 
 
1 Johan:

skriven

Jätte snygg