Helt orkar jag?!

Hej på er, dåså har man varit på gymmet och det var riktigt skönt! Nu blir det sängen till någon mysig film och vet ni vad?! Asså denna dagen OMG! Råkade lägga nycklarna på ett ställe jag knappt kom ihåg #pinsamt! Hur som fick jag tillbaks dem och lyckligare är ingen annan än jag, haha! Btw har jag verkligen sovit SKIT och varit helt död hela dagen... Att prata i telefon till kl 23:40 och man ska upp 04:30 var ingen bra ide, haha!

 

Ikväll blir det sängen tidigt och göra mat också! Levt hela dagen på lite fil och frö-knäckebröd eller vad det heter, haha! Ett under att jag tog mig till och från gymmet, haha! Usch måste bli bättre på vad och NÄR jag äter! Att var för smal är tydligen inte snyggt enligt X ;) Aja allt för mig idag hpppas er dag också varit bra och att ni fått mer sömn än mig! Nu blir det spagetti och vegfärsh, mums! Bloggar mer imorgon igen, natti!