Jag gjorde det!

Hej på er, sorry för sen uppdatering men varit upptagen med lite annat... Nu är jag tillbaka för att sedan krypa ner och göra mig redo att dejta kudden! Haft en super trevlig dag och fått massor gjort! Dessutom lyckades jag äntligen komma iväg till gymmet, asså hur lycklig?! Riktigt härligt och nu ska jag verkligen försöka hålla i detta!
 
Blev ett enkelt pass eftersom jag glömde mitt headset övervägde jag att först åka hemåt bör jag stod på parkeringen... Men bet ihop och tänkte, nä nu går vi in och kör! Blivit väldigt inspirerad att börja hålla mig i form av bra skäl, behöver inte gå in på, men taggad är jag iaf! Nu blir det en kopp te innan sängen, bloggar mer sen igen, puss på er!
 
 
 
1 Isabell Hedberg:

skriven

Vad duktig du är! Det är alltid att ta sig iväg som är svårast tycker jag, när man väl är där brukar det rulla på :D
Hoppas du har en fin kväll :)
Kramar!

2 Anonym

skriven

Aw tack så mycket fina du och instämmer helt! Värst är när man inte kommit iväg :P Hoppas din morgon började bra, kramiz! :)