Jag har bestämt mig!

Många gånger anser jag själv att det jag gör inte gör någon större skillnad i folks liv och hur kan det jag gör med bloggen förändra andras liv. Att vara bloggerska/bloggare är inget lätt och vi ska alltid prestera på topp och många av mina inlägg ca 75% av mina inlägg enligt mig själv anser jag är dåliga/meningslösa... Men när man får mail och bloggläsare osm kommer fram på stan eller krogen som berättar hur mycket mina inlägg betyder och gör i deras liv ger det mig en styrka som inte går att beskriva! Trots att inläggen inte rullat på det senaste har ni kommit in som vanligt och inte glömt av mig. Jag vill börja ge tillbaka av den möjligheten jag fått av er och visa att jag kan få igång mitt uppdaterande på nytt!

Jag tror inte alla förstår vilken press vi har på oss men på något sätt verkar ni ha en förståelseosm inte finns i denna värld när jag inte orkar eller har insperation som jag tiigare haft! Alla fina möjligheter jag fått äran att genomföra är tack vare er. Därför har jag valt att tacka ja till föroläsningar och inom kort kommer jag på min första föroläsning där jag  dels ska bjuda på mig själv och berätta om mitt liv. Även om jag anser detta hjälper säkert ingen, vet jag att det faktiskt gör det och kan insperera fler ta steget ut oavsett om det är en personlig förändring, sexuellläggning eller kroppsförändring. Jag vill hjälpa andra och främst ungdomar att våga vara sig själva och inte följa normen för dom måste utan ta derasegna vägar. Att leva en annans liv gör ingen lycklig och det kommer aldrig bli bra heller... Därför är det viktigt att göra skillnad oavsett om det påverkar 1 eller 2!