Klantigt! 27/9

Go morgon alla bloggläsare, helt död mer eller mindre, men det känns som dagen rullat på trots allt! Blev en sväng till gymmet igår och väldigt glad att över att jag kom iväg! Däremot gjorde jag västars dumma grejen... Om man tränat vet nog dom flesta att kroppen ligger på ett lågt emunförsvar då man jobbat hårt. Jag gjorde det dumma valet att gå ut med hunden i samma kläder och ingen tjock tröja... SKIT DUMT! Detta resulterade till ont i halsen, asså så himla dumt! Därför ska jag vara lite rädd om mig och kanske inte överanstränga kroppen!
 
Nog om detta, onsdag vilket också innebär att det är Lill-lördag. Pratade med lite vänner som hade tanken att gå ut och festa! Själv är jag lagom taggad men kanske ger med sig?! Trivs väldigt bra övrigt med onsdag pga att nu är det bara 2 dagar kvar sen helg! Asså hur skönt?! Nu blir det  jobb och därpå hörs vi sen igen, puss på er!