Lunch med Charlotte!

I helgen som var blev det inte bara utgång utan en härlig lunch ihop med Charlotte. Jag tog en black and with och efter det ett litet glas rosé, himla mysigt! Verkligen behövligt där jag berättade lite om vad som hänt senast och lite nytt kvaller! Vissa saker jag ska börja med inom kort att starta upp och erbjudanden jag fått. Jag har blivit lite telefon off pga att jag sitter mer eller mindre ALLTID i telefon möten... Drygt i längden men dumt att klaga när det lönar sig?!

 

 

 
 
 
Vi gick lite på stan efter och hade en härlig dag ihop. Skönt att kunna prata ut om allt och få andras perspektiv också! Dessutom tyckte hon att jag borde ta upp mer om transsexuallism i bloggen, vad tycker ni?! Själv känner jag det är som det handlar mest om samma sak där av att jag mer eller mindre slutat ta upp detta :/ Ge gärna er syn om TS-ämnet om det skulle önskas med av och gärna om vad tex inför utredning eller efter operation :) Övrigt en mysig lunch med massa skratt, haha!
 
 
 
1 Tess:

skriven

Mums, vad gott! :)