Måste bli lyckat! 10/9

Go eftermiddag alla bloggläsare, hoppas ni sovit gott och mår bra! Jag är ganska bakis efter gårdagen och insett att åka buss var inte så farligt hem, haha! Jag föreslog taxi men blev tydligen nedröstat och ska jag vara riktigt ärlig minns jag knappt något, haha! Det jag minns var att jag fick höra på omvägar att folk pratade om mig, lite coolt faktiskt. Eftersom jag har lite svårt ibland att se mig som kändis och det är oftast när man hör andra då man faktiskt förstår att man är inte vem som helst på krogen. Men en riktgit härlig kväll av det jag minns och kanske blev lite för roligt men vem bryr sig, haha!

Idag blir det bara ta det lugnt och kanske iväg senare och spela om den där intervju saken... Tydligen hade filen något fel på sig och ah. Vi ska även hinna podda och jag redigera, hur ska jag hinna?! Tur jag tog lite extra ledigt inför imorgon. Fördel att styra sina egna jobb och skulle också fråga om det hade varit något att få mer livliga bilder när jag visar kläder?! Nu när mina samarbeten ökat som mitt kändisskap tänkte jag att jag skulle frösöka ge bilder med mer liv i, typ utemiljöer. Jag bara tänker att det är lite roligare att se än som jag gjort tidigare med en vit bakgrund?! Nu när bloggen ska väckas till liv och jobben måste jag hitta ett hållbart koncept :) Nu ska jag mysa ner mig med en film och sen blir det jobba lite smått. Bloggar mer sen igen, puss på er!


 
1 Johan :

skriven

Så fin du är molly kram