Mått piss <3

Go kväll alla bloggläsare, förlåt verkligen att jag bara försvann sådär under ett bra tag och jag har dels inte mått så bra vare sig psykiskt eller halsmässigt... Jag har haft ett turbulent år och inget snack om saken! Jag ska inte ljuga med att det inte varit tufft och även om saker och ting börjar klarna på nytt fick jag en liten käftsmäll i samband med halsproblemet... Men jag lever och står i, har jobbat massor och helt ärligt så har jag kanske börjat tappa tron på mig själv?! Det är osm jagtidigare sagt, om inte jag kan tro på mig själv vem ska då göra det?! Iaf jag mår la sådär i nu läget och halsen är mer eller mindre helt återställd! Men eftersom jag är en person som förebygger problem helst och får jag ingen kontroll på problemet blir jag nojjig. som nu!

Det är egentligen inget allvarligt, jag tjänar bra igen och trivs i lägenheten jag har för tillfälligt. Det är bara lite mycket och har man mycket med sig från start blir det inte bättre! Men jag har levt på ändå, festat, försökt glömma det osm varit tufft och det har funkat för stunden. Hur som helst vill jag tacka till er som hört av sig för ert stöd. Jag säger detta ofta men mycket till att jag är där jag är idag är pga er, tack! <3