Mot Skövde! 16/9

Go morgon alla bloggläsare, förlåt för lite dålig uppdatering men inget går vidare bra utom affärena, turligt nog, haha! Iaf jag tänkte vlogga idag men insåg ganska snappt att INGEN av mina aparater har något batteri.... Vad är oddsen?! Märks att jag inte hållt på med detta på long time ago. Men iaf jag ska in mot stan för för att träffa Challan, är nu i Hjo för umgås med päronen och senare blir det fest med brudarna, as always! Många nser att hemma fester is the shit, men jag är lite blandad när det kommer till det. Jag föredrar faktiskt båda, men när jag var yngre för ish 1 årsen, haha! Då var krogen roligare av många skäl!Det inkluderar också när jag fick torka spya, fy fan vad snäll jag var... Hade jag fått bestämma hade personen i fråga fått ligga kvar, haha! Usch minns allt än, släpper det nu för håller på att spy, haha!

Nu blir det puttra iväg med lilla bilen och senare blir det utgång, ska köpa lite vin och sedan blir det en party kväll v dess like! Men innan jag drar måste råttn ut på promenad och därpå börjar mitt fabulösa liv igen och med massa tur kanske min paddan och kameran ladda någlunda klart! Usch gick upp 09:00 och haft 3 timmar på mig att ladda dom, vad tänker jag med?! Aja bloggar mer sen igen, puss på er!