Ni gör detta möjligt!

Jag är så sjukt tacksam för alla er bloggläsare som jag fått äran att träffa på genom åren och vissa jag har gjort sammarbeten med. Men också er som jag aldrig träffat oavsett om ni älskar eller hatar mig för jag älskar inte heller alla människor! Däremot ska man alltid försöka behandla alla väl fram tills motsatsen visats, right?! Undertiden jag trodde bloggen låg nere inför räkning fanns många av er kvar, skickade söta mail och verkligen bad att jag skulle börja blogga. Jag mådde skit vilket ni vet och det fanns skäl till detta! Jag är van tt göra det jag knner för och endag kunde jag inte genomföra det, jg var fast i en ond spiral...

Men när jag slutade tro på mig själv fanns ni där och verkligen trodde på att jag skulle komma tillbaka. Gjorde flera försök och det ena misslyckades efter det andra mer eller mindre.... MEN jag kom på banan tillslut, idag tycker jag uppdatering är minst lika roligt som förr i tiden, sjukt! Därför vill jag säga detta er, om ni har en piss dag pga att någon gjort slut eller att det inte går ekonomisk eller av annat skäl, vad vet jag?! Släpp det och fokusera på vad DU vill. Killar/tjejer finns det gott om och även ett "skit jobb" kan vara en bra början till framgång. Kolla på mig jag började jobbai  Sverige med kor och idag tjänar jag mer än många i min ålder, ganska ironiskt right?! Du kan också vända ditt liv, häng inte läpp utan bevisa motsatsen och sen kan du stolt säga "Bitch du kunde få allt detta, men då var det inte aktuellt för dig och nu är det inte aktuellt för mig! Varför?! Jo för nu kan du hitta någon som är mycket sämre än mig". Det finns skäl varför jag inte låter killar få flera chanser utan bara har 1.


1 Dom kan inte bete sig

2 Dom tjänar mindre än mig

3 Jag ödslar inte min dyrbara tid på ashol