Öka förståelse!

Jag har blivit inspererad av människor med andra bakgrund än min egen. När jag var mindre umgicks jag enbart med folk som var som mig och uteslöt personer som var enligt mig "konstiga"... Men jag blir väldigt insererad av männisor som haft en helt annan uppväxt och kan inte få nog av att veta mer av dem. Dock är många av dessa personer så pass förstörda att det är svårt att hjälpa dem och det försvårar väldigt mycket. Barns uppväxt påverkar väldigt mycket hur dessa ska bli i senare stadie i livet och därför vill jag verkligen fröstå hur dessa personer tänker. Jag tycker tex diagnoser är väldigt inspererande för dessa personer brinner för något som är svårt för mig att förstå och dom går verkligen all in i. Det är en anledning till att jag skule vilja prova fler yrken än dom jag gjort för att öka förståelse till andra. Att leva enbart med sciala medier tror jag inte är hållbart i längden.

Jag vill få nya invinklar och se vad som faktiskt passar mig eller vad jag inte kan tänka mig. En dag kanske jag måste ha ett jobb 24/7 att gå till om bloggen läggs ner och då vill jag veta mer exakt att detta kan jag tänka mig eller inte. Därför brukar jag mer än gärna lyssna på människr som berättar om deras yrke som om det inte fanns en morgon dag! Att jag är lååångt från en bland de intelligentaste personerna är ingen hemlighet direkt och att jag gått ut gymnasiet är ett under med tanke på att jag kommerk nappt ihåg något, haha! Jag lär mig för stunden för att jag måste och bara därför, vilket föräklarar allt, haha! Medans saker som hänt i ESC eller jag läst på någon skvaller blogg ligger kvar betydligt längre i minnet, haha! Jag vill lära mig mer av andra som kan få mig se vinklar jag aldrig sett tidigare!