Panikens morsa knackar! 23/9

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår fint för det gör jag! Hade världens mysigaste går kväll och för er som följer mig på Snap har nog sett hur vi höll på, haha! SJUKT! Idag har jag lite små saker att fixa, ska gå lite på stan för att shoppa lite kläder och fota upp lite matrial till kommande vecka. Dessutom tänkte jag iaf försöka vlogga lite idag men på min Snap och verkar som det är ganska uppskattat. Dessutom ska jag kika lägenhet, fick ett förslag av X igår vart lite olika place centralt fanns och fick redan komma och kolla dagen efter, super! Fördelen med att vara en kändis eller som min podd kollega säger först okänd, sen känd och därpå ökänd, haha!

Vi podda igår också, så skönt att komma igång, dock är vi lite smått fundersamma hur vi ska få ihop detta nu när hon drar iväg några veckor... Panikens morsa knackar mer eller mindre på våran dörr inom en snar framtid, haha! Funderar på om bilder kommer bli bra med tanke på vädret, tack för bra redigeringsprogram, haha! Nu måste jag skynda mig att spacka nyllet, bloggar mer sen igen, puss på er!