Större än vad jag trodde! 30/9

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra, själv mår jag super! Precis hämtat ut mitt paket på ICA och OJ det var lite större än vad jag trodde, haha! Nu när saker kommer rulla in lär folk undra vad som hänt med mig mer eller mindre, haha! Måste snart göra adressändring så jag slipper åka till Hjo varje vecka, haha! Känns riktigt bra och senare eller om några min blir det iväg för att fota lite som ska upp allt eftersom. Nu ska jag sätta mig med lite redigering av podden och därpå åka iväg för att ta lite bilder. Ibland är det lagom skoj att ta bilderna måste jag säga och idag är motivationen låååg... MEN det är fint väder vilket gör att det är dumt att klaga?! :)

Nu blir det redigera förra veckans podd och senare imorgon ska jag redigera gårdagens podd. Blir 2 poddar igen som kommerefter varandra, förlåt! Men tiden har inte riktigt hunnit finnas till vare sig till detta eller videos... Kanske har lite för många saker i luften?! Vilket som får man bara le åt probelemet och leva på mer ellerm indre, haha! Senare ikväll blir det utgång och ska bli riktigt skoj! Nu blir det podden i första hand så hörs vi mer sen igen, puss på er!