TACK!

Go eftermiddag alla bloggläsare, ledsen för dagens och gårdagens uppdatering, men jag hade massor att göra både igår och idag! Men nu har jag gjort nästan allt utom att klippt podden, vilket jag ska göra så fort jag får lite tid över! Har äntligen fått igång mitt bloggande och ni förstår inte hur skönt det är! Vill verkligen försöka hålla detta nu och även om veckans kommande bilder kan fallera ska jag ändå göra mitt yttersta! Idag har jag bara jobat med kommande skaer osm ska upp och ÄNTLIGEN fått iväg diverse ordrar som skulle iväg för 1 månad sen... MEN jag tror det blir super! Ska se till att alla kameror är laddade inför helgen då det ska plåtas lite bilder och mer exakt vad det gäller får ni se då, dumt att avslöja för mycket men det hade med mina ordrr att göra, vilket kanske säger allt?! :)

Nu blir det jobba med det sist och riktigt taggad, kan inte tack er nog för allt fint stöd jag fått under dessa veckor! Fortsätter det såhär bra är 10 000 inga problem för mig i hyra, haha! Sen ett stort tack till alla företag osm stått ut med mig och gör det än idag, haha! Sen som vanligt men ni om några har också visat att detta ska gå vägen med en hel del sparkar i baken, haha! Men nu är jag på gång och med massa tur kan detta leda till en hel del spännande projekt jag inte tänker dela med mig av, hihi ^^