Varför intressant?!

Jag brukar ofta fråga mig själv varför jag är intressant för omvärlden och ska jag vara helt ärlig vet jag det knappt själv men den teorin jag har själv. Att jag är transsexuell är en liten del men när allt kommer omkring är inte det som väger över. Det skapar absolut ett intresse och väcker uppmärksamhet. Men det törsta skälet är för att jag är en person som når framgång genom att bara finnas. Jag har ett intressant liv med shopping och ute mat mer eller mindre dagligen. För mig är det normalt att äta ute flera dagar i veckan, medans andra kanske ser det som ett litet lyxgrej vad vet jag?! Däremot är jag väldigt emot begagnad mat, inte min grej då tar jag hellre ett glas vatten, haha! Sen är det också för jag är en grymt ärlig person och vill man inners inne inte ha svar på någon fråga bör man inte ta upp det inför mig, haha!

Men om jag ska kort fatta detta, vem skulle inte vilja få betalt genom att bara skriva om sin vardag, få saker hemskickade och få det ena samarbetet serverar på ett fint silverfat, bara frågar?! Jag är väl medveten om att mitt liv rockar och där av att jag lever livet samtidigt som jag kan leva ett normalt liv vid sidan om. Jag älskar pengar och jag vet att man måste kämpa hårt för att få dem och jag tycker jag lyckas väldigt bra?! =D När jag var tonåring och bloggen tog fart hade jag många vänner och folk jag träffat som bloggade och idag har nästan allt laggt ner, varför?! För det inte gick att tjäna pengar och det gör jag idag. Tricket är inte hur många läsare man har. Allt handlar om kontakter och vad för kontrakt som skrivs mellan olika sammarbetspartner och dom som känner mig vet om att jag är tuff när det kommer till affärer ;)
1 Verkligheten :

skriven

Nu har vi följt den här så kallade "bloggen" ett litet tag, fråga oss inte varför, men du har INGA likes på några utav dina inlägg, INGEN som kommenterar, och dessutom påstår du att du "tjänar" så jäääävla bra på det här med din blogg, som ingen verkar läsa ? Det här är ju bara patetiskt....du är en transvestit som lever på socialbidrag och är arbetslös och du försöker få det att se ut som om att du lever Hollywood xD Alltså, fortsätt gärna med det du gör, för det är väldigt underhållande, men du är ju sååå jävla patetisk mannen !! :D Ska försöka få upp din blogg på Existenz, så kommer du ju få all "berömmelse" du vill, och så ska vi försöka få upp lite på FB med, så att du kan visa alla vilket Hollywood-liv du lever hahaha :D

2 Verkligheten igen

skriven

Alejdandro eller något heter du va ? hahaha :D