6 veckor

 

Go eftermiddag alla bloggläsare, ledsen för sen uppdatering men varit upptagen fram tills nu. Startade dagen redan runt 09:00 och gick lagom bra att gå upp... Blivit riktigt seg på morgonen och det är inte alls likt mig! Men nu är jag på gång och ska inom kort till frisören.

 

Det är på gott och ont med extension... Nackdelen är att man INTE får slarva med skötseln. Jag är långt från något fan av att vårda dagligen. Men fått in rutiner nu och tack vare detta kunde jag ha mitt löshår i 6 veckor utan att det gled ur! Då jag har lim extension gör det att jag måste sköta det extra, extra vårdsamt till skillnad från nail-hair.

Idag har jag lite planer som ni kan se och älskar när mitt schema är fullt. Ska gå i lite affärer för är ute efter ett par schysta jeans. Bloggar mer sen igen, puss på er!