Aldrig mer

< Inlägget innehåller betallänk >
 
Go morgon alla underbara bloggläsare. Idag är det söndag och det är riktigt tråkigt väder... Vi har precis avslutat vår frukost. Vi brukar försöka oss på att köpa färskt bröd minst 1 gång i veckan. Tycker det är lite extra lyx när jag i vanliga fall glömmer eller inte hinner äta frukost.haha! Då frukosten är en av dagens viktigare måltider är det alltid trevligt att kunna sitta ner och unna sig en rejäl fruost. Speciellt när jag slarvar till och från. haha!



När både jag och m in kille jobbar som han gör och jag med mitt. Har vi börjat överväga att sluta handla helt... Tänk att komma hem efter en arbetsdag till en nystädad lägenhet och en glad lite hund som precis varit på långpromenad med sin dagmatte. Sen att någon knackar på dörren med all mat man ska ha inför veckan är väl en dröm? Aldrig storhandla eller släpa med sig tunga kassarna hem. Aldrig tunga kassar i trappan/hissen. Är inte det drömmen? Man kanske inte har råd att ha dagmatte eller städerska 1 gång i veckan. Att slippa det eviga handlandet är något jag aldrig behöver göra inom en väldigt smart framtid!

Vill ni veta mer klicka Här
 


Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag ska sätta mig med lite redigering. Podden ska upp idag (ska försöka). Därpå måste jag göra klart veckans planer. Då jag ska iväg imorgon till ..... är detta något jag måste få färdigt! Bloggar mer sen igen, puss på er!