Älskar Göteborg

< Inlägget innehåller betallänk >

Hej på er alla underbara bloggläsare. Hoppas allt är bra med er och att ni sovit gott! Själv mår jag sådär... Det blev en lång dag i Göteborg igår. Efter vi hade varit på schalgrenska tog vi en bit mat och gick lite på stan. Kikade lite på Arkaden och NK där jag kikade på lite väskor. När jag väl är i Göteborg vill jag åtminstone hinna springa in i just dessa gallerior. Alla kredd för 5:an-huset! Men NK och Arkaden är en sort för sig skulle man kunna beskriva detta?


Ni hittar toppen Här, Ni hittar toppen Här
 Skulle absolut tänka mig bo i Göteborg i framtiden. Det är mer aktuellt nu än tidigare då vi pratat lite om vår nuvarande boendesituation. Ingen flytt i nu läget såklart! Men inom tid kan det bli aktuellt då både jag och min kille vill vidare i livet. Skövde är en mysig stad. Men livet ut är jag tveksam på...

Ni hittar toppen Här, Ni hittar toppen Här, Ni hittar toppen Här
 


Övrigt av dagen har jag inte gjort någonting mer än legat i sängen då jag kom hem SJUKT sent igår... Ska bara vara hemma idag är tanken. Men det kan ändras också! Nu ska jag jobba lite smått och därpå ladda upp inför morgondagen. Bloggar mer sen igenm puss på er!
1 Angelica Wåhlin:

skriven

Så snygga kläder!