Älskar värme

< Inlägget innehåller betallänk >

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni mår bra och sovit gott! Själv mår jag super och ska inom kort fixa mig lite snabbt för dagen. Har inget speciellt på agendan idag mer än min mail och skicka iväg lite ordrar. Solen skiner och jag vill bara UT! Tidigare imorse var det riktigt tråkigt väder och nu hur fint som helst! Säg att det ska bli riktigt varmt idag. Inte mig emot! Hade varit riktigt mysigt att jobba från något café eller liknande idag.



Ni hittar skorna Här & Här Ni hittar Skorna Här


Tänkte jag slänger upp lite vårigaskor nu när våren äntligen är här! Gatorna sopas rena och himlen är helt klar blå. Dom ni ser är utan tvekan mina 4 måsten inför våren. Tänk ett par slitna jeans/shorts och en vit t-shirt eller topp till detta. Älskar att breda klackar börja komma tillbaks och någon av dessa kommer användas flitigt detta året. haha!


Ni hittar skorna Här & Här Ni hittar Skorna Här

Denna dagen blir mesta dels jobb och det är inte mig emot. Ska eventuellt hämta ut ett paket och riktigt nyfiken på vad det kan vara? Nu blir det göra iordning lite frukost innan jag sätter mig fastklistrad vid datorn med diverse saker. Bloggar mer sen igen, puss på er!