Ambulans färd

Hej på er alla bloggläsare, hoppas ni mår bra och haft en fin helg. Själv mår jag bra trots omständigheterna... Blev fest i helgen och jag drack en aningen för mycket, haha! Det jag kan berätta var att jag fick åka ambulans då jag föll baklänges pga is. Men jag överlevde och är mer eller mindre helt mör i hela kroppen... Men ambulanspersonalen var riktigt duktiga!


(null)


Nu är jag iaf på benen igen och vi har planer att bege oss till Skaraborg ikväll. Fick också veta igår att alla redan viste om allt gällande min transsexuallism och det verkar som alla tagit det bra. Jag är alltid över nojig när det kommer till att berätta hela sanningen. Haha!


(null)


Nu blir det att ta det lite lugnt, ladda om batterierna innan vi beger oss hemåt till Skaraborg. Bloggar mer sen igen, puss på er!