Äntligen sommar

< Inlägget innehåller betallänk >

 

Jackan är underbar och perfekt nu inför dom lite kyligare sommarkvällarna. Tänk framför en eld och ett glas rosé. Say no more! Jag kommer vistas en hel del i denna och bara njuta av sommaren, non stop!

Ni hittar jackan Här



Byxorna är utan tvekan den bästa investeringen på bra mycket länge! Hade ett tag mängder av jeans och är riktigt glad över att jag köpte dessa. Tagit bild på dem tidigare och jag säger det igen! Jag kommer använda sönder dessa helt klart. haha! Bra kvalité och underbara att ha på sig.

Ni hittar byxorna Här

 
 
Nu märks det äntligen att sommaren är påväg och jag har redan börjat packa ner diverse vinter skor. haha! Älskar den sommaren av måna anledningar allt från bada, äta jordgubbar eller sitta vid ett fik på en uteservering. ÄLSKAR!