Dagens outfit

< Inlägget innehåller betallänk >

 
Toppen hittar ni Här


Tidigare i veckan fick jag hem lite nya kläder och jag DÖR! Hur snygga? Jag bara frågar? Toppen är riktigt snygg och färgen är helt fantastisk! Var tveksam fram tills jag tog upp och provade den. Riktigt snygg och jag älskar toppar med volanger. Sen att den är lite väl v-ringad tycker jag är ett litet extra plus.


Byxorn är riktigt snygga och älskar att dom är slim. Ger riktigt fina snygga ben. Jag som är en riktig kortis får mig nästan se någolunda lång ut. Älskar matrialet och gifter sig fint till toppen också. Detta är perfekt att ha lite kyliga mornar och en snygg skin jacka till.


Byxorn hittar ni Här

 
Skorna var långt från en bra idé till denna miljö dock... Vilket är ganska uppenbart. Men fick göra det bästa av situationen. Förstår inte varför jag envisas att ha dem kvar då dom är 39:or och jag är 36:a. haha! Men älskar platån och den smala klacken.