Förlorar 5-8 kvm

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag sådär och mycket var pga att jag vaknade runt kl 04:00... Asså really? Kollade lite film och runt 06:00 sonade jag om. Men har ändå hunnit göra en hel del trots allt! Ska inom kort ta en sväng med hunden innan jag ska jobba vidare. Då vi varit borta i ca 4 dagar har vi inte hunnt köpa något här hemma... Komiskt att ingen av oss tänkte på detta igår när vi kom hem.

Nu inväntar jag maten som bör komma vilken minut som helst och därpå ska jag lämna in bilen på service. Därpå boka tid för besiktning och avtagning av vinter däcken. Känns skönt att det äntligen börjat bli + grader och får vi bara upp våra glasbalkonger kommer mitt liv bli perfekt! Dessutom ska jag ringa förrådsnisse gällande förvaring av kartonger. Då vår lägenhet är på 77 kvm inkl förråd på 5-8 kvm är detta ett akut måste!

Nu ska jag göra mig iordning för att hämta maten och därpå blir det göra sig reodo för dagen. bloggar mer sen igen, puss på er!