Fira Mamma

 
 
 

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag super och är på toppen humör! Sitter nu och inväntar att lilla O ska bli klar... HELT SJUKT! Jag har hunnit locka håret, leta kläder och packa min väska... Vissa killar säger jag bara. Men andra sidan hann jag med att blogga!


Igår var vi ute och tog en fika/bruch. Riktigt trevligt och hade toppen väder hela dagen. Fick sjukt äcklig migräm igår och blev bara en snabbrunda. Men övrigt var dagen bra! Sjukt mysigt litet tälle vid stallsiken. Detta är faktiskt en av mina absolut favorit cafeér i Skövde. Himla mysig personal dessutom.

Nu blir det raka väg till mina föräldrar för att fira min lilla Mamma och därpå vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda. När jag kommer hem ska jag sätta mig med det sista inför veckan. Bloggar mer sen igen, puss på er!
1 Angelica Wåhlin:

skriven

Vad mysigt! Men tråkigt på migränen :/