Gåva

< Inlägget innehåller betallänk >

Go eftermiddag alla bloggläsare. Ledsen för sen uppdatering... Men jag kom precis hem från stan efter en härlig liten fika/brunch. Hoppas allt är bra med er och att ni sovit gott. Själv mår jag toppen och är i full gång med att göra iordning allt som ska ske inför nästa vecka. Solen skiner och jag är på helt okej humör! Dock är det lite små kyligt ute. Men det kunde varit värre!



Detta armband fick jag utav min kille tidigare i veckan och tycker det är riktigt fint. Älskar texten dom valt. Dessutom är det väldigt neutralt och sticker ut lagom mycket. Bär detta smycke nästan dagligen. Har vissa toppar nu i sommar den kommer passa riktigt bra till!

Ni hittar smycket Här, Ni hittar liknande smycket Här

 
Idag blir det bara ta det lugnt. Är riktigt yr i huvudet och kommer inte röra mig utanför lägenheten ett bra tag... Då jag börjat slarva med mina hormoner gör det att jag är lite halvt down till och från. Värsta jag vet! Men när man kommit över den spärren vet jag att livet blir lite mer "normalt" igen. Ska lägga mig i sängen och vila lite nu. Bloggar mer sen igen, puss på er!