Insperation


 
 
 



Hej på er, då är det snart kväll och jag har haft en riktigt härlig dag! Fått massor gjort och ser fram emot att få se vad denna lilla intervju kan ge. Jag tycker det är skönt att faktiskt kunna berätta om vad det handlade om! Många saker jag och många andra med socialamedier pysslar med är väldigt "hemliga"... Denna intervjun handlade om var om mig. haha! Ingen större överraskning? Vad jag förstod var det ett skolprojekt som kommer tryckas upp i X-antal exemplar för att lära ungdomar mer om transsexuallism. När och vart fick jag inget direkt svar av... Men även om man bara gjort en liten del har man gjort något anser jag!

Varit super fint väder hela dagen och verkligen älskar bo i Sverige under denna tiden. Sen när snön är tillbaka nästa år kommer jag inte röra mig en meter utanför min dörr. haha! Hatar snö och mina kompisar tror vi ska åka på skidsemester... HJÄLP! Senast jag gjorde något sådant blev jag sjuk i en hel vecka... Ja ni fattar hur taggad jag är. haha!

Nu blir det mys framför tv:n och lite god mat. Därpå ska jag förbereda morgondagen som innebär ta emot folk. Tycker det är lite läskigt då man inte alltid vet vem det är man kan träffa. Men det löser sig om inte annat och hoppas jag hittar någon som är perfekt med stort P! Bloggar mer imorgon igen, natti!