komihåg ask

Dagen har gått riktigt långsamt... Varit yr i huvudet hela dagen och känt 0 inspertion för allt. Men misstänker att det är mina hormoner. Då jag fuskar väldigt ofta (glömmer) hamnar jag i mellan läge. Aptit, insperation eller dylika inte finns eller minskar.... Funderar att skaffa en ask som påminner mig. Låter som en sjukt gammal person. haha! Men andra sidan kanske det inte är så konstigt med tanke på förra veckan som var. Dessutom hur denna veckan startade. haha!

 
Imorgon ska jag försöka gå en långpromenad med Gucci innan allt ska göras. Ska plocka lite i lägenheten och försöka planera upp min garderob/extra rummet. Har jag berättat att vi skaffat nya djur? Jag dog när jag fick se dem. Kommer jag ihåg lovar jag visa upp dem imorgon. Jag älskar smådjur i alla des former med päls och när jag såg dem där var det kärlek vid första ögonkastet. haha! Dock hade min kille inte samma feeling för dem... Men inom tid kanske ha kommer över det?

 
Nu blir det mysa framför en film och så hörs vi mer imorgon. Då jag inte mår 100 är jag lite efter i mitt schema... Men ska försöka jobba ikapp imorgon! Bloggar mer imorgon igen, puss på er!