#me2

Att internet fått sin stora betydelse är rätt uppenbart. Men att vi människor blivit så pass medvetna om allt som engång var väldigt oklart! Idag kan ungdomar avgöra vad som är rätt och fel. Dom vet vad som är kränkande mot kvinnor, hbtq-personer eller annan härkomst är. Jag tycker det är bra att vi blir mer och mer matade av information som annars inte skulle nåt fram.

Ta tillexmepel #me2. Där den ena kvinnan fått framföra sin åsikt och nå ut till omvärlden av sin berättelse. Jag kommer aldrig kunna svara för en biologisk kvinna av den enkla anledning att jag aldrig kommer bli en oavsett hur många operationer jag göra... Jag ser inte detta som ett "problem" utan ser min position som en bra spelbricka att nå ut till mängde av olika personer.

Det är klart att jag blvit antastad på krogen under min förvandling från man till kvinna av människor som skulle dra och känna om det var en peruk eller ej. Människor som körde in handen mellan benen eller under kjolen för att se vad som fanns där... Saker som fick mig då känna mig äcklad utav mig själv... Men precis som många andra drabbade antog att det kanske inte var så farligt eller det kanske är helt okej pga att jag är öppet transsexuell?

Idag kan jag säga att det är LÅNGT från okej. INGE ska ha rättighet att köra upp sina äckliga händer mellan mina eller någon annans ben! Men det som gjorde det hela ännu mer tydligare var att alla gånger detta uppstod var det en eller flera män... Män som jag "lärt" känna genom parallelklasser. Det var aldrig någon kvinna som fick för sig göra detta utan det var män. Jag skulle vilja kalla detta sexuellantastning´på hög nivå där allt gick ut på att kränka...

Jag skriver detta pga att jag själv är född som Man och jag skäms över att jag måste behöva kategoriseras in i denna grupp... Tack och lov för könskorrigering och hormonbehandling säger jag bara! Men i slutendan kommer det tillbaks att jag faktiskt själv engång hört till denna grupp... Den grupp som hör till och gör mest sexuella antastningar i hela världen. Många män (inte alla) är riktigt vidriga och beter sig grisigt både på krogen, jobb, skola eller vardagsmässigt... Jag skäms över att jag föddes som man och det kommer jag alltid att göra...