Publik

(null)


Go morgon alla bloggläsare. Sitter nu i bilen påväg till mina föräldrar för en lunch ihop med dem och släktingar från mammas sida. Idag har jag haft späckad dag med lite fotografering och uthämtning av paket. Vet inte hur många bilder vi tog... Men tid tog det och ytterst få blev bra... Jag avskyr när man får publik och har bilar som kör extra sakta. Men tror vi fick en bild som kommer gå att använda!

 

Övrigt av dagen kommer vara ganska lugn. Gå ut och käka lite senare ikväll och bara njuta. Imorgon går hela dagen åt jobb och sätta mig ner med alla intervjuer. Tycker detta är riktigt svårt… Alla jag mött var verkligen hur gulliga som helst! Känner mig hemsk som ska avgöra vem som platsar och inte... Jag hoppas dom förstår oavsett val är det inget personligt!



Nu blir det att åka raka vägen till föräldrarna. Därpå ska jag möta upp en kompis och ta en långpromenad i skogen med Gucci. Verkligen behövligt! Behöver rensa tankarna… Bloggar mer sen igen puss på er!