Slarv

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag super och är i fullgång med att göra mig redo att gå till gymmet. Tro det eller ej! Vädret är toppen och jag mår super! Kan knappt förstå att sommaren är här och hoppas den håller i sig till september nu! Idag ska jag jobba undan saker som jag ligger lite efter med. Allt från videos till poddar. Givetvis annat bröte också! Lite senare under dagen kommer vår städerska hit och tänkte sticka iväg en sväng för att underlätta för henne.


Ni hittar skorna Här, Ni hittar skorna Här

Skorna ni ser är riktigt snygga och jag är riktigt kluven över vilka jag själv skulle välja. Då alla 4 faller mig i smaken gör valet betyligt svårare... Jag är ett stort fan av klackar då jag använder det nu mer hela tiden. Tidgiare var det väldigt mycket platå på mina. Men blivit allt mer förälskad i skor utan platå också.

Ni hittar skorna Här, Ni hittar skorna Här

 
Nu blir det ta en liten promenad med lillen och njuta av det fina vädret. Därpå ska jag till gymmet och eventuellt gå på något pass. Finns tid över idag blir det helt klart en podd också. Men inte helt 100... Då bådas schema ska stämma överens kan det bli svårt. Men innan jag går ut med lillen ska jag ringa hyresvärden och fråga när tapetsereingen ska ske... Då jag vet i förväg att dom ha tendens att "glömma" av saker är det nog på tiden att jag påminner dom... Bloggar mer sen igen, puss på er!