Stressad

God morgon alla bloggläsare. Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag super och kom precis på att jag har franstid 13:15... Asså 0 koll? Ska ha lite reperation med bilen vilket gör att jag kanske inte ens hinner iväg.... Men så startade min dag. KUL!

Nu måste jag panikstressa för att tanka upp andra bilen innan jag beger mig till salongen. GASH hur orkar jag leva med mig själv dag in och ut. haha! Vädret är btw super tråkigt och hade migräm tidigare idag... Men den har tack och lov släppt. Ska försöka gymma senare ikväll om detta inte har allt för lång tid! Bloggar mer sen igen, puss på er!

 
Jag har som sagt ögonfransförlängning vilket ni kanske inte missat? Med tanke på att jag nästan missade min tid, haha! Hur som är jag beroende av fransförlängning då jag själv har väldigt små fransar. Men att sättap å nytt sett 2 gånger i månaden kan bli ganska dyrt beroede på vilken ekonomi man har! Denna produkten är GULD! Den ger långa och tjocka fransar precis som många mer än jag önskar! Dessutom ligger den på kampanj!

Ni hittar den Här