Svenskt VS Utländskt

Hej på er, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och haft en helt underbar dag. Blev en söndagslunch hos föräldrarna. Glömde dock ta bild... Men tror ni överlever? :) Idag är det Söndag och ska sitta med lite jobb och planera veckan som kommer. Har lite små saker att utföra inför morgondagen som inlägg, möten och annat skoj.

Ett möte är i Västerås med ett företag som ska ge mig ett pris för tillverkning av min affärs idé jag har på gång nu. Många företag som gör liknande saker köper in produkter från olika länder för att få ner kostnaden och jag går lite inne på liknande spår... Men innan jag gör slag i sak vill jag först ta reda på hur den Svenska marknaden ser ut för framtagning av just detta. Därpå ska jag prata ihop mig med en designer innan tillverkning börjar.

Spännande! Men nog om detta. Nu ska jag inom kort åka hemåt och när jag kommer hem ska jag börja plocka ihop lite saker inför morgondagen. Tog ut mina extension i fredags och snart dags att sätta i nytt. Har ritkgit svårt att leva utan detta... haha! Helt sjukt vad mitt egna hår växt från då och nu! Kanske borde göra en för och efter bild? :)