Tacksam

Go kväll till er som fortfarande är vakna och hoppas på en liten uppdatering. Här kommer den! Haft en riktigt härlig dag och fått nästan hela min inkorg gjord. Verkligen skönt när man faktiskt tar sig tid en hel dag med just en specefik sak. Utöver detta har jag varit på ett litet möte och kom ganska nyss hem till detta ni ser nedan.


Tycker det är riktigt härligt att öppna dörren efter en lång dag på stan eller efter ett möte som idag. Sen får se att maten är klar och allt står framme. Kan verkligen inte ha det bättre och killar som faktiskt kan laga mat. Det är inget man hittar allt för ofta! Men dom finns tro mig och det är så himla skönt. Tacksam för varje dag och något jag ständigt försöker påminna mig dagligen. Tänk på detta om ni själva har någon som gör detsamma åt er. Det är lätt att seförbi eller glömma små saker i vardagen som just detta.

 
Nu blir det avnjuta en god bit kvällsmat och därpå göra sig iordning för sängen med en liten film. Vi hörs mer imorgon igen, puss på er!