Vårfeeling

< Inlägget innehåller betallänk >

Go morgon alla bloggläsare, hoppas i mår bra och sovit gott! Själv mår jag toppen och är i fullgång med att dona här hemma. Försöker få en bild hur jag vill ha balkong här hemma. Nu när glasbalkongen är på ingång är detta det mest "viktiga" i hela lägemheten. Iaf om man frågar mig. haha! Solen skiner och jag är på toppen humör. Ska få hit en inrednings "designer" från Mio senare idag. Hen ska försöka underlätt mitt grubblande jag har kring just detta med inredning såväl som ute och inne.


Toppen hittar ni Här, Byxorna hittar ni Här, Skorna hittar ni Här
Örhängena hittar ni Här, Armbandet hittar ni Här
Slängde ihop 2 utgångs-outfiter och blev riktigt nöjd över dem båda. Fick väldans vårfeeling och tänkte dra till med 2 st. Tror inte ni heller är emot det! Speciellt när jag vet att många av er gillar dessa inlägg. Tycker båda blev väldigt läckra och våriga. Tycker alla smälter så fint ihop! Pefekt att införskaffa i garderoben om man vill gå lite på stan eller ska ut en kväll med vänner.


Toppen hittar ni Här, Byxorna hittar ni Här, Skorna hittar ni Här
Örhängena hittar ni Här, Armbandet hittar ni Här



Nu ska jag fortsätta med mitt här hemma. Därpå ska jag kontakta en fotograf gällande lite jobb och annat. Därpå ska jag på en liten intrevju runt 15:00 om jag inte misstar mig. Bloggar mer sen igen, puss på er!