Yesterday

Igår var vi ute och åt på Thai Paak och var ritkgit gott. Dock råkade jag beställa extra extra starkt. Hahah! Jag trodde ett tag att hela käften skulle brinna upp då jag satte i fel strupe. Jag tog nämligen fel på röd chilli och paprika. Detta kommer inte inträffa igen. haha!


Jag måste verkligen rekomendera alla prova kyckling med grön chilli. Riktigt god och något alla bör testa. Mina favirt asiat-resturanger är denna och 2 till. Dom flesta tycker maten smakar densamm men är ändå rätt säker att var och en har sin egna unika "thing"


I samband som vi åt lite mat gick vi igenom lite saker. Som ni vet är vi inte riktigt 100% nöjd med vår städerska och kommer därför prova en ny firma. Personen som städat har säkert gjort sitt bästa... Men då jag vill ha det lite snyggt runt om mig kan jag anse att detta är en ganska importante grej. Skönt och gå igenom saker som dessa ihop utan göra något förhastat som jag annars kan göra.